De missie van Guido Houben, kersverse Business Development Manager ITZU Group: “Bedrijven meer wegwijs maken in ons aanbod om hun hr- en facilitair beleid te versterken”

Nieuw is Guido natuurlijk niet binnen ITZU Group, want hij kwam zes jaar geleden al aan boord. Met zijn uitgebreide ervaring in training, coaching en learning & development leidde hij ITZU Training in goede banen. Nu neemt hij de functie van Business Development Manager voor de hele ITZU Group op: “We zijn als bedrijf erg hard gegroeid, er zijn overnames en integraties geweest, nu is de tijd rijp om alles goed te stroomlijnen en zowel intern als extern een goede flow te creëren. Dat is dan ook mijn voornaamste missie in mijn nieuwe functie.”

 

Aanspreekpunt en bruggenbouwer


Als je als bedrijf groeit, is het belangrijk om gaandeweg een goed overzicht te bewaren. “En dat is zeker ook het geval bij ITZU Group, want we huisvesten ondertussen een groot aanbod”, aldus Guido. “Op vlak van hr is er een grote waaier aan mogelijkheden om bedrijven te ondersteunen, ik denk dan aan ITZU met de domeinen Talent Solutions en Talent Recruitment en Hura als loopbaan- en outplacementexpert. Maar ook voor facilitaire zaken kunnen bedrijven bij een van onze merken terecht. Onder de vlag van EAZER werken experts in de takken Facility, Maintenance en Technics.”


Hoe bedrijven hun weg daarin moeten vinden? “Ik beschouw dat als een van mijn voornaamste taken”, vertelt Guido. “Eigenlijk ben ik een centraal aanspreekpunt voor bedrijven met één grote doelstelling: hen laten groeien via onze diensten. Mee op zoek gaan naar de optimale mix voor hen. Want we merken vaak dat het van bedrijven veel vraagt om het juiste antwoord op hun hr- en/of facilitaire vraag te vinden. Vanuit een analytische kijk ga ik na waar bedrijven tegenaan botsen en zoek ik mee naar de juiste oplossing binnen ITZU Group. Een goed intern netwerk en een helikopterview helpen om die brug te maken en bedrijven te gidsen in ons uitgebreide aanbod.” 

Over de grenzen heen kijken


“ITZU Group is van oorsprong een Limburgs bedrijf, maar met vestigingen over heel België en ondertussen ook in Nederland . Als Business Development Manager is het dan ook belangrijk om mee over die grenzen te kijken. Netwerken, zowel intern als extern, is heel belangrijk. Om te leren van elkaar én je te laten inspireren. Maar eerst en vooral: elkaar kennen. Want alleen dan kun je krachten efficiënt bundelen en bedrijven helpen om hun doelstellingen te realiseren. Als ik die interne en externe flow de komende jaren kan stroomlijnen, ben ik een gelukkig man’, besluit Guido.

Wil je meer weten over onze diensten om hét antwoord op jouw hr- en/of facilitaire vraag te vinden? Neem contact op

Op de hoogte blijven van ons EAZER-nieuws?

Blijf op de hoogte