Uw voordelen op een rijtje
Up-to-date informatie: u volgt uw statusupdates en kwaliteitsrapportages niet alleen in real-time op, u kunt ze ook delen en communiceren, waardoor de informatie altijd actueel en accuraat is. Bovendien ziet u op elk moment wanneer en waarmee onze medewerkers aan de slag zijn.
Meer overzicht: een dashboard biedt per project een duidelijk overzicht: van status en belangrijke mijlpalen tot deadlines, takenlijsten en voltooide taken.
Kosten beheersing: u verhoogt uw efficiëntie door automatisering van bepaalde processen, zoals gegevensinvoer en –verwerking. Daardoor spaart u tijd en middelen.
Betere samenwerking: de kwaliteitsrapportage wordt toegankelijker voor alle betrokken partijen, zoals medewerkers, klanten en partners. Daarnaast zijn er een aantal geïntegreerde communicatiemogelijkheden, zoals de chatfunctie en het forum, om vragen te stellen of opmerkingen te geven. Dat zorgt voor een betere communicatie en samenwerking.
Verbeterde analyse: de grafieken, diagrammen en andere visuele hulpmiddelen maken het makkelijker om trends en patronen te identificeren. Daardoor verbetert de analyse van uw kwaliteitsgegevens en ziet u hoe uw project evolueert, inclusief de volgende stappen.